چگونه ميليونر شويم؟

سلام دوست من . من امير شهابي کيا هستم. اين مقاله رو تا آخر بخون

امروزه ميليونرشدن آرزوي بسياري از افراد است و بسياري از مردم فکر مي‌کنند اين آرزو در دنياي واقعي دست نيافتني است.

براي دست‌يابي به اين آرزو بايد از دوران جواني تلاش کنيد.

شما براي رسيدن به اين آرزو مي‌توانيد با بدون سرمايه شروع کنيد. توجه داشته باشيد همه ميليونرها درابتدا از يک سرمايه هنگفت کارخود را شروع نکرده‌اند. با تلاش مي‌توانيد به هرچيزي برسيد اما بايد به صورت مداوم به دنبال توسعه روابط کسب وکار خود باشيد.

درادامه به بررسي راه‌هايي مي‌پردازيم که براي ميليونرشدن به کمکتان مي‌آيند. با ما درادامه مطلب همراه باشيد.

معرفي راه‌هايي براي ميليونرشدن

راه‌هاي بسيار زيادي براي جذب ثروت وجوددارد که ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. دقت کنيد قبل از هرکاري درابتدا لازم است  توانايي‌هاي خود را بشناسيد مسلما از اين راه مي‌توانيد زودتر به آن چه در ذهن داريد، برسيد. درادامه به بررسي راه‌هايي مي‌پردازيم که ادامه آن‌ها مسلما به ميليونرشدن منجر خواهدشد. باما همراه باشيد و ميليونرشدن را حتي براي چنددقيقه تجربه کنيد.

 

ميليونرشدن

ميليونرشدن از راه يک حرفه جديد

ميليونرشدن از اين روش کار بسيارراحتي نيست و زمان زيادي را مي‌طلبد. زماني که وارد يک شغل مي‌شويد، معمولا در همان ابتدا نمي‌توانيد آرزوهاي خود را محقق کنيد. هيچ گاه نبايد از خود انتظارداشته باشيد، در همان ابتدا درآمد خود را چندين برابر کنيد. براي ميليونرشدن دراين روش لازم است برنامه‌اي منسجم را براي خود پياده‌سازي کنيد.

استفاده از دانش آکادميک

مهم نيست که اين دانش را از چه روشي کسب کرده باشيد، بلکه تنها بايد متناسب با دانشي که داريد براي موفقيت خود تلاش کنيد. دانش آکادميک حتي در کارحرفه‌اي شما مي‌تواند سبب جلوافتادن شما از همکارانتان شود.بعدها نيز براي رسيدن به موفقيت‌هاي بالاتر مي‌توانيد از همين دانش به عنوان نکته‌اي مثبت در رزومه خود استفاده کنيد.

براي حرفه آينده خود درست برنامه‌ريزي کنيد

اگر واقعا به دنبال  ميليونرشدن هستيد، لازم نيست حتما حرفه موردعلاقه خود را دنبال کنيد. براي اين کار مي‌توانيد درآمد شغل‌هاي متعددي را بررسي کنيد و درنهايت نيز ببنيد با کدام يک از اين شغل‌ها مي‌توانيد ارتباط بهتري برقرار کنيد. اين موضوع شما را براي رسيدن به هدفتان ياري مي‌کند. براي مثال ممکن است به تدريس کردن علاقه داشته باشيد و اما ميليونرشدن شما در رشته‌هاي مهندسي مالي روشن تر است، پس بهتراست به دنبال علاقه خود نرويد. بعداز ثروتمندشدن مي‌توانيد بازهم علاقه خود را دنبال کنيد.

براي انجام فعاليت‌هاي خود يک مکان درست را انتخاب کنيد

براي اين که بتوانيد به هدف خود برسيد، مکان زندگي شما نقش زيادي را در موفقيتتان خواهدداشت. براي مثال اگر مي‌خواهيد به عنوان يک کارشناس مالي فعاليت داشته باشيد، لازم است شهرهاي بزرگتر را براي کار خود انتخاب کنيد.

سعي کنيد درابتدا تجربه کسب کنيد

براي شغل‌هاي پولساز درخواست دهيد و به مصاحبه برويد. اگر کاري پيداکرديد که احتمال مي‌دهيد براي رسيدن به موفقيت و هدف به آن نياز داريد، بهتراست آن را دنبال کنيد تا اندکي تجربه کسب کنيد. هم چنين براي ميليونرشدن مي‌توانيد ابتدا در يک شرکت بزرگ به عنوان کارآموز فعاليت کنيد.

براي پيشرفت مي‌توانيد دائم شغلتان را تغيير دهيد

به دنبال تک بعدي بودن نباشيد. مي‌توانيد بارها شغلتان را عوض کنيد، هيچ گاه اجازه ندهيد ترس از دست دادن شغل مانع پيشرفت‌تان شود. براي اين که پيشرفت کنيد بايد دائما در حال حرکت باشيد، اين را مدام باخود تکرار کنيد.

ميليونرشدن از راه سرمايه گذاري

 

توجه کنيد يکي از راه‌هاي ثروتمندشدن، سرمايه گذاري است. سرمايه گذاري تنها در حوزه پول، طلا و موارد مشابه صورت نمي‌گيرد. بلکه راه‌هاي ديگري نيز دراين باره وجوددارد که درادامه ان‌ها را بررسي مي‌کنيم.

سرمايه گذاري از راه تحصيل

براي تحصيل خود هزينه کنيد، البته ابتدا تلاش کنيد با کمک کنکور وارد دانشگاه شويد. اگر هم نتوانستيد، نگران نباشيد مي‌توانيد با هزينه‌هاي شخصي خودتان ادامه تحصيل دهيد. شما مي‌توانيد با انتخاب يک رشته درست چندين برابر هزينه‌اي که براي تحصيل خود خرج کرده‌ايد را بعدها کسب کنيد.

سرمايه گذاري در بازارهاي مالي

شما مي‌توانيد با کمک بازارهاي مالي سرمايه خود را چندين برابر کنيد. البته براي ميليونرشدن از اين روش لازم است درابتدا دانش کافي را درباره آن به دست اوريد.

سرمايه گذاري در مستغلات

مي‌توانيد زمين و يا املاکي را خريداري کنيد که احتمال مي‌دهيد، روبه رشد هستند. اگر نمي‌خواهيد زياد دراين باره ريسک کنيد،مي‌توانيد يک واحد خريداري کنيد و پول اجاره ان را دريافت کنيد. اگر هم وقت لازم را دراين باره داريد، مي‌توانيد خودتان وارد کار ساخت وساز شويد.

به دنبال حفظ ثروتتان باشيد

توجه کنيد حفظ ثروت به مراتب از به دست اوردن آن سخت تر است. به همين دليل لازم است زماني که بازار خوبي دارد، حداکثر سود را کسب کنيد تا بتوانيد درهنگام رکود از سرمايه خود محافظت کنيد. اگر سودي را به دست آوريدف حتما ان را پس‌انداز کنيد زيرا براي ميليونرشدن مسلما روزهاي سختي را در پيش خواهيدداشت.

ميليونرشدن از طريق پس‌انداز روزانه

هيچ گاه پول خود را در بانک نخوابانيد، اين کار از ارزش پول شما کم مي‌کند.  پس انداز خوب است و اما زماني که براي راه‌اندازي کاري به کارگرفته شود. به همين دليل بايد دقت داشته باشيد هدف شما از پس انداز تنها بايد سرمايه گذاري باشد و بس.

به همين منظور نيز بهتراست چندين حساب پس انداز براي خود بازکنيد و ماهانه مقداري از حقوق خود را در آن بريزيد. اين کار سبب مي‌شود تا از خرج‌هاي اضافي نيز جلوگيري کنيد. بهتراست حساب مربوط به خرج‌هاي ماهانه را از حساب پس‌انداز خود به کلي جداکنيد.

ميليونرشدن از طريق اينترنت

 

شايد با بررسي دو روش قبل با خود بگوييد، براي پياده‌سازي آن‌ها به يک سرمايه اوليه نيازاست. دراين روش نياز به سرمايه چنداني نداريد، تنها دانش برنامه نويسي مي‌تواند کمک بسيارزيادي به شما کند. دقت کنيد راه‌اندازي يک سايت مهارت‌هاي خاص خود را دارد و البته براي پياده‌سازي بايد از خود ابتکار به خرج دهيد.

دراين روش مي‌توانيد با ترکيب ابتکار و مهارت خود به موفقيت‌هاي زيادي برسيد. ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي در دنياي مجازي امروز مي‌تواند منبع درامد خوبي براي شما باشد. هم چنين مي‌توانيد از آن به عنوان يک سکوي پرتاب بسيارخوب براي رسيدن به اهدافتان استفاده کنيد.

دراين مطلب به بررسي مواردي پرداختيم که مي‌توانيد با مطالعه ان يک راه درست، متناسب با اهدافتان براي ميليونرشدن پيداکنيد. پس کافيست اين مقاله را به صورت دقيق مطالعه کنيد تا بتوانيد سريعتر به اين هدف دست يابيد.

 

 

 


دانلود رایگان ایران کنيد ,مي‌توانيد ,ميليونرشدن ,سرمايه ,گذاري ,لازم ,سرمايه گذاري ,کنيد براي ,براي ميليونرشدن ,براي رسيدن ,دراين باره ,بررسي راه‌هايي مي‌پردازي? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کلینیک دندانپزشکی | ونیر | امپلنت کلینیک لاغری خوبشو گل سنگ آنلاین انصار سافت|دانلود رایگان نرم افزا های مذهبی اخبار روز جهان و ایرات