پیش از این زمزمه هایی از سری گوشی های S سامسونگ شنیده بودیم که پس از آن شاهد ظهور سری NOTE شدیم که رفته رفته مدل های پیشرفته تر آن را با پسوند پلاس مشاهده کردیم. بنابراین این دو مدل تا به امروز به همه نشان دادند که می توانند جزو اصلی ترین پرچمداران شرکت Samsung باشند.

حال خبر خوبی که در دو سه ماه پیش شنیدیم این بود که سامسونگ به ارائه مدل Lite این دو سری پرداخته که با نام های گوشی Galaxy Note10 Lite و Galaxy S10 Lite در تاریخ 13 دی 1398 معرفی شدند.

در این مطلب قصد داریم به طور کامل گوشی S10 لایت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

گوشی اس 10 لایت سامسونگ یکی از محصولات جدید غول فناوری کره جنوبی است و با قیمتی اقتصادی‌تر از سایر پرچمداران جدید سری اس عرضه می‌شود. برای آشنایی با این گوشی هوشمند در ادامه همراه پلازامگ باشید.

زمستان سال گذشته بود که سامسونگ گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس خود را در نسخه‌های سامسونگ گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 ای و سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس معرفی کرد که در سایت digido می‌توانید اطلاعات خوبی از این گوشی‌های پرچمدار به دست آورید. ناگفته نماند این محصولات، پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای در بخش عکاسی و همینطور سایر مشخصه‌ها در مقایسه با محصولات پیشین کره‌ای‌ها داشتند.

مشخصات گوشی Samsung Galaxy S10 Lite

 طراحی:

در رابطه با طراحی این دستگاه به عنوان بهترین میان‌رده سال 2020 می‌توان گفت که نسبت به سایر مدل‌هایی که تاکنون از سری اس ساخته شده کمی متفاوت است. از جمله متفاوت‌ترین ویژگی آن می‌توان به ماژول دوربین آن اشاره کرد. این ماژول به صورت یک مستطیل نسبتاً پهن ساخته شده که سه لنز به همراه فلش را در خود جای داده است. به غیر از این ماژول بزرگ و لوگو سامسونگ واقع در قسمت پایین پنل عقب، مشخصه دیگری به چشم نمی‌خورد. راکر تنظیم صدا در لبه راست واقع شده و دکمه پاور در زیر آن قرار دارد. در مقابل درگاه سیم‌کارت در لبه چپ واقع شده است. ماژول مستطیلی نیز به رنگ مشکیست که با رنگ بدنه کاملاً متمایز است. از طرفی دیگر نیز این ماژول بزرگ دوربین اندکی با پنل عقب تفاوت سطح داشته که ممکن است از نظر برخی از کاربران خیلی خوشایند نباشد. ابعاد این گوشی برابر با 162.5×75.6×8.1 میلی‌متر و وزنی برابر با 186گرم دارد. از نظر آپشن‌های رنگی نیز می‌توان گفت که اس 10 لایت در سه رنگ سفید، مشکی و آبی ساخته شده و روکش بکار رفته در آن همانند یک منشور نورها را منعکس می‌‌کند.

نمایشگر:

همانطور که گفته شد، گوشی گلکسی اس 10 لایت به یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده و بدون شک عملکرد بسیار عالی را برای این گوشی میان‌رده عالی به ارمغان خواهد آورد. رزولوشن آن 1080×2400 پیکسل و کیفیت تصویر Full HD+ را ارائه داده است. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی این نمایشگر برخورداری از Always-on display و پشتیبانی از HDR است. در رابطه با طراحی نیز باید گفت که برای ارائه یک تجربه تمام صفحه و یک تجربه بصری فوق‌العاده از دوربین سلفی هول-پانچ بهره برده است. نمی‌توان گفت که نمایشگر گلکسی اس 10 لایت کاملاً بدون حاشیه بوده به این دلیل که در کناره‌ها حاشیه بسیار باریکی به چشم می‌خورد. این نمایشگر انحنای گوشی‌های پرچم‌دار را نخواهد داشت. 

دوربین: 

از طراحی و نمایشگر که بگذریم سومین مشخصه که برای اکثر کاربران در اولویت قرار دارد؛ دوربین است. ماژول پهن مستطیلی شکل گلکسی اس 10 لایت در بردارنده سه لنز شامل: لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک لنز اختصاصی ماکرو 5 مگاپیکسلی است. در واقع لنز 48 مگاپیکسلی مورد جدیدی نیست و تاکنون در مدل‌های متعددی مثل ردمی نوت 7 پرو، ریلمی ایکس و گلکسی ای 80 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسلی بوده که می‌تواند برای آن دسته کاربرانی که عاشق ثبت عکس‌های سلفی هستند خبر بسیار خوبی در نظر گرفته شود. برخورداری از لنز ماکرو یکی از مواردی است که دوربین اس 10 لایت را از گلکسی اس 10 ای متمایز می‌سازد.

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری:

سامسونگ در رابطه با سخت‌افزار این گوشی نیز متفاوت عمل کرده، به این دلیل که تصمیم گرفته از پردازنده سال 2019 در یک گوشی که در سال 2020 عرضه شده، استفاده کند. تراشه به خدمت گرفته شده در این گوشی اسنپدراگون 855 است که در گوشی‌های تراز اول سال 2019 مورد استفاده قرار گرفته است. این تراشه عملکرد بسیار عالی را از خود نشان داده است. 

 در رابطه با حافظه آن نیز گفته می‌شود که در دو نسخه 6/128 و 8/128 گیگابایت عرضه خواهد شد. از این رو در هنگام گوشی می‌توان آن را به عنوان بهترین گزینه برای تماشای فیلم و مالتی‌مدیا مدنظر قرار داد. همچنین این گوشی از کارت حافظه جانبی تا 1 ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند. این تراشه بر اساس فرآیند ساخت 7 نانومتری ساخته شده و هسته‌های آن با حداکثر فرکانس 2.84 گیگاهرتز کار می‌کنند. همچنین از نظر نرم‌افزار نیز خاطر‌نشان می‌شود که این گوشی با رابط کاربری One UI 2 بر پایه نسخه 10 نرم‌افزار اندروید اجرا می‌شود.

 سنسور اثر انگشت از نوع اپتیکال بوده که در زیر نمایشگر جای داده شده و عملکرد بسیار خوبی را ارائه خواهد داد. یکی دیگر از مشخصاتی که می‌تواند در رابطه با این گوشی بسیار کاربری باشد، برخورداری از Samsung DeX است که تجربه استفاده و تماشای محتوای گوشی را از طریق یک نمایشگر بزرگ فراهم خواهد کرد.

باتری:

ویژگی برجسته این گوشی می‌تواند باتری فوق‌العاده آن باشد. بدون شک برخورداری از یک تراشه پرقدرتی که با فنآوری ساخت 7 نانومتری ساخته شده در کنار ظرفیت بزرگ باتری 4500 میلی‌آمپری می‌تواند طول عمر شگفت‌انگیزی را برای این گوشی فراهم آورد. باتری آن حتی از باتری بکار رفته در گوشی گلکسی اس 10 پلاس نیز بزرگتر است. این باتری فوق‌العاده از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

 نقاط قوت:

  • پرچم‌دار مقرون به صرفه
  • طول عمر باتری فوق‌العاده 
  • برخورداری از یک لنز جدید ماکرو

گوشی گوشی ,گلکسی ,سامسونگ ,نمایشگر ,لایت ,دوربین ,عملکرد بسیار ,قرار گرفته ,استفاده قرار ,بسیار خوبی , گوشی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کانون فرهنگی هنری انتظار نصرآباد shopsanat دانلود فیلم 2020 سایت رسمی علی همراز 09197977577 | فروش فلزیاب ایگل پی 1 | Eagle p1