گوشی‌های تاشو زمانی محبوبیت زیادی داشتند و اکنون نیز با این حس نوستالژی جایگاه ویژه‌ای در قلب علاقه‌مندان به تلفن‌های همراه پیدا کرده‌اند. در حال حاضر نوکیا یک گوشی تاشو  به نام گوشی نوکیا 2720 فلیپ تولید کرده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

معرفی گوشی نوکیا 2720 فلبپ

طراحی و سخت افزار

گوشی 2720 در یک بسته 2 بخشی جمع و جور عرضه می شود، بخش اول برای دیدن دستگاه، برای اران شفاف در نظر گرفته شده، در حالی که بخش دوم جعبه ایی است که شارژر، هدفون ها و دفترچه ها را در خود جای داده است.

این دستگاه به زیبایی طراحی شده، ابعادی جمع و جور با گوشه ها و زاویه های نرم دارد، که نگه داشتن آن را در دست آسان می سازد و به راحتی در جیب جا می شود. پهنای دستگاه تنها 54.4mm است و ارتفاع آن در حالت بسته به اندازه 104.8mm است. ارتفاع دستگاه در حالت باز 192.7mm می باشد.

گوشی 2720 به خوبی در دست جا می شود و برای نگه داشتن و استفاده از آن بسیار آسان است. تنها مشکل آرگونومیک دستگاه هنگام برقراری تماس تلفنی ظاهر می شود، چرا که مدت هاست عادت کرده ایم تلفن های فلت را در گوش خود نگه داریم، اما گوشی 2720 یک تلفن فلیپ است که لولا دارد و به زاویه 180 درجه نمی رسد، بنابراین به مدتی زمان نیاز دارید تا به استفاده از یک دستگاه زاویه دار حین تماس تلفنی عادت کنید.

برای یک فیچر فون، کیفیت ساخت این دستگاه خوب است. ساختار دستگاه نیز خوب به نظر می رسد، اما از آنجایی که مواد استفاده شده دو نوع پلاستیک است، هنگام نگه داشتن آن در دست حس پلاستیکی بودن دستگاه را دریافت می کنید. این دستگاه فاقد استحکام برخی فیچر فون هاست حتی به 2720 اورجینال هم نمی رسد.

در قسمت جلوی دستگاه، یک صفحه نمایش 1.3 اینچی وجود دارد که در صورت داشتن نوتیفیکیشن جدید آی ساعت و نوتیفیکیشن را نمایش می دهد. در سمت راست دستگاه دکمه کم و زیاد کردن صدا وجود دارد، در حالی که در سمت مخالف دکمه emergency/Google Assistant و جک هدفون 3.5mm وجود دارد. این امکان وجود دارد، زمانی که دستگاه در حالت تاشو قرار دارد صدا را افزایش دهید یا دستگاه را در حالت silent قرار دهید. صفحه نمایش جلو رنگی است، که با توجه به المنت های رابط کاربری کمی سورپرایز کننده است، با این حال نوار صدا سیاه و سفید می باشد.

در رابطه با دکمه emergency/Google Assistant باید گفت، در تنظیمات چگونگی تغییر آن از “Google Assistant” به “Emergency button” نیامده است، اما خوشبختانه در این باره اطلاعاتی در صفحه رسمی نوکیا آمده است که می گوید، “گزینه دکمه در هنگام راه اندازی انتخاب شود. اگر مود Accessibility در طول اولین بوت Nokia 2720 Flip انتخاب شود، سپس دکمه فعال می شود. اگر مود Accessibility انتخاب نشود، پس این دکمه برای مود Accessibility تنظیم می شود”. هنگامی که مود Accessibility در تنظیمات فعال شود، گزینه ایی برای تنظیم دکمه Emergency دریافت می کنید و همان طور که در تبلیغاتی که در زیر آمده مشاهده می کنید کار می کند.

دوربین

دوربین این گوشی هم کیفیت پایینی دارد و مثل دیگر فیچرفون ها عملکرد مطلوبی را نباید از آن انتظار داشته باشید. برای گوشی از سایت دیجی دو اقدام کنید.

باتری و شارژدهی 

عمر باتری گوشی موبایل نوکیا ۲۷۲۰ Flip هم طولانی خواهد بود. با یک بار شارژ میتوانید تا چند روز پی در پی از این گوشی استفاده کنید که با توجه به شارژ یک روزه ای که از بیشتر محصولات هوشمند میگیرید بسیار بهتر است.

نتیجه گیری گوشی نوکیا 2720 فلیپ

در کل، Nokia 2720 Flip دستگاه خوبی است. قیمت آن 90 یورو تعیین شده که ارزان نیست، اما تجربه منحصر به فردی را با آن کسب خواهید کرد. اگر سبک زندگی شما متناسب با یکی از موارد کاربردی است که در بالا ذکر شده و بودجه کافی در اختیار دارید و علاقمند به Flip هستید، آن را توصیه می کنم. این گوشی جایگزینی برای تلفن هوشمند نخواهد بود و در برخی موارد فیچرفون های ارزان تر می توانند جایگزین آن شوند، اما گزینه های طراحی و اتصال که آن را بین یک “تلفن معمولی” و یک “تلفن هوشمند” قرار می دهند آن را به ی جذاب تبدیل می کند.


گوشی گوشی ,دستگاه ,نوکیا ,دکمه ,flip ,است، ,گوشی نوکیا ,نوکیا 2720 ,دکمه emergency ,گوشی 2720 ,2720 فلیپ ,emergency google assistant ,دکمه emergency google منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درسی ها دستمزد وکیل آرلیس FAGHANI SHOP لوازم آرایشی و بهداشتی و بررسی برندها ارایشی گناوه آژانس تبلیغاتی هورتاش بلیط هواپیما