برمونت یکی از قابل توجه ترین برندهای ساعت بود که پس از نمایشگاه 2016 در بازلورد تقویم نمایش تجاری را ترک کرد. برمونت به جای به نمایش گذاشتن محصولاتش در نمایشگاه های صنعتی بزرگ، ترجیح داد تا عرضه های خود را در غرفۀ خود در طول یک مجموعه ایونت سالانه در لندن و نیویورک در طی دو سال گذشته اعلام کند. در اوایل این هفته، این برند بریتانیایی نمایشگاه لندن خود در سال 2019 را برگزار کرد و تعدادی از عرضه های جدید خود را معرفی نمود. اولین عرضه ای که می خواهیم آن را معرفی کنیم، آخرین مدل خط تولید ساعت غواصی سوپرمارین S300 است. 

 

 

مجموعۀ سوپرمارین به طور کلی ستون برند برمونت است. آن بخشی از هویت برند در این دهه بوده و دارای چندین زیرمجموعه است. به عقیدۀ من، این مجموعه خانۀ برخی از جذاب ترین طرح هایی است که برمونت از طریق ایجاد تعادل بین سبک های هوانوردی که تمام عرضه های برمونت دیده می شود، و هویت اصلی دریایی خود تولید کرده است. سوپرمارین S300 در سال 2017 به عنوان یک ساعت غواصی فشرده و متمرکز بر سبک زندگی ارائه شد. قطر قاب آن.

ادامه مطلب 


سایت تخصصی ساعت مچی برمونت ,ساعت ,عرضه ,سوپرمارین ,غواصی ,برند ,ساعت غواصی ,سوپرمارین s300 منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت من پر از مطالب مفید گروه صنعتی پیلتن فولاد :تولید ، خرید ، فروش و تامین انواع ورق آهن سیاه ، آلیاژی ، لوله ای و انواع لوله های فولادی آب ، گاز ، کیسینگ ، جدار چ دانلود آهنگ جدید closed دانلود هالیوودی3 اجناس فوق العاده